Dołącz do nas na Facebooku!

Zamykanie za 20 sekund Zamknij

20 maja 2013

WWE Extreme Rules 2013 - Wyniki Gali


Kliknij 'Czytaj Więcej' aby zobaczyć wyniki z gali pay per view - 
WWE Extreme Rules z dnia 19 maja 2013 roku..

Pre Show
The Miz vs. Cody Rhodes
Wygrał - The Miz via submission

Single Match
Chris Jericho vs. Fandango
Wygrał - Chris Jericho via pinfall

Single Match For WWE United States Championship
Kofi Kingston (c) vs. Deam Ambrose
Wygrał - Dean Ambrose via pinfall

Nowy WWE United States Champion - Dean Ambrose

Strap Match
Mark Henry vs. Sheamus
Wygrał - Sheamus

I Quit Match For #1 Contender for WHC
Alberto Del Rio vs. Jack Swagger
Wygrał - Alberto Del Rio (Jack powiedział "I Quit")

Tornado Tag Team Match For WWE Tag Team Championship
Daniel Bryan & Kane (c) vs. Roman Reings & Seth Rollins
Wygrali - Roman Reings & Seth Rollins via pinfall

Nowi WWE Tag Team Champions -  Roman Reings & Seth Rollins

Extreme Rules Match
Randy Orton vs. Big Show
Wygrał - Randy Orton via pinfall

Last Man Standing For WWE Championship
John Cena (c) vs. Ryback
Rezultat - brak rozstrzygnięcia

Ryback cisnął John Ceną o ekran Titantronu. WWE podało informacje, że John Cena został zawieziony niezwłocznie do szpitala z powodu prawdopodobnego uszkodzenia karku. Nie wiadomo czy to fake, czy na prawdę cos się stało, ale rewanżu powinniśmy się spodziewać.

Steel Cage Match
Triple H vs. Brock Lesnar
Wygrał - Brock Lesnar via pinfall


Oglądaj Gale


19 komentarze:

TacoHemingway pisze...

Ja jestem zadowolony z wyników tej gali.Cieszę się , że The Shield zdubyli pasy , teraz będzie jeszcze ciekawiej ciekawe kto ich pierwszy pokona:D

Anonimowy pisze...

a ja nie zadowoly z the shield ze zdobyli pasy tag team i united status szkoda

Anonimowy pisze...

A ja sie ciesze, że the shield zdobylo pasy. Nalezalo im sie

Anonimowy pisze...

Jebać the Shield to frajerzy ale najgorsze i tak jest to że tripl h przegrał

Anonimowy pisze...

po co wy cieszycie się the shield że mogą oszukiwać żeby zdobyli pasy, ale szkoda że kontuzja ceny przez Ryback

Anonimowy pisze...

The Shield to ma być jakaś sprawiedliwość atakować trzech na jednego.Oni niby są niepokonani a porażka przez dyskwalifikację to nie było a ucieczka z ringu gdy z 3 na 1 robiło się 3 na 3.Ludziska ucieczka z ringu to jest nie tylko porażka ale kompromitacja i wstyd bo ja nie widziałem żeby któryś zawodnik uciekał przede nimi.A dowodem co napisałem jest reakcja widowni na tych trzech idiotów zawsze buczenie.

Anonimowy pisze...

co to za walka 2 pojedynków the shield

Anonimowy pisze...

Taaa, the shield może oszukuje w walkach, ale zauważcie że są bardzo dobrymi technikami, w walkach 3vs.3 są świetni może czasem oszukają, ale przez większośc walki przecież dobrze grają, moim zdaniem pasy im sie nalezały.. Szkoda ze HHH przegral ale skoro tyle Face'ow wygrało to bylo pewne że HHH przegra...

Believe in the shield pisze...

Believe in the shield są lepsi proste i logiczne ja ich nie nawidziłem teraz ich uwielbiam :) widac the shield sie staraja powini zrobic 3 pasy tag temowiczow the shield byli by mistrzami no lubie też inne gwiazdy wwe ale chce aby wwe było ekstremalne a nie orton face rylly the miz face rylly cm punk heel to mi nie pasuje kane face ... lepszy był jak atakował cene lubie heelów bo sa hardkorowi proste nie to nie moja wina wrestling div jest ciekawszy :) zero extreme wszyscy kontuzje lamy nie ma to jak stare legendy te wyniki mi sie podobają jak ktoś wie gdzie moge obejrzeć extreme rules chętnie bym obejrzał pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Szkoda mi Kane i Daniela Bryana oraz Kofiego Kingstona, że utracili swoje pasy mistrzowskie :/ Team Hell No dobrze sobie radzili do czasu Extreme Rules ,ale jednak bardzo dobrze zoorganizowani członkowie The Shield "obrabowali" dużego czerwonego potwóra i koziołka. Natomiast co do Kingstona to bardzo krótko nacieszył się mistrzostwem Stanów Zjednoczonych :( Eh mam nadzieje ,że w końću ktoś powstrzyma The Shield i Team Hell No odzyska pasy tag team. Trzymam kciuki :P

Anonimowy pisze...

Jak myślicie czy Randy Orton powalczy o jeszcze o jakieś mistrzowstwo?

Anonimowy pisze...

szkoda , ze Triple H przegral , nie lubie Lesnara

Anonimowy pisze...

ku**a cena w szpitalu a to najghorsze ze mój ulubieneic przegrał kofi kingston i team hell no

Anonimowy pisze...

the shield to geje kurwa

Anonimowy pisze...

deam? amborse a nie dean

Anonimowy pisze...

Ja bylam zalamana przegrana HHH-a

Anonimowy pisze...

John Cena szkoda Go Mojego ulubienca , ale tez mi szkoda Tirple H , ten Paul po co sie cisnol na Tirple H ... przez to Tirple H przegral !!

Anonimowy pisze...

John Cena będzie miał rewanż na peyback

Anonimowy pisze...

Shield Maja Pasy ale ktos im je odbierze nie lubie Shield

Prześlij komentarz