Dołącz do nas na Facebooku!

Zamykanie za 20 sekund Zamknij

4 września 2011

Santino Marella miał wypadek samochodowy!

Jak już wcześniej wspominałem Santino Marella uległ wypadku samochodowemu. Całe zajście miało miejsce w czwartek wieczorem w Toronto. Marella doznał lekkiej kontuzji barku. Jechał autostradą, gdy nagle uderzył w niego drugi samochód. Kierowca drugiego pojazdu został na miejscu kolizji, aż do momentu przyjazdu policji. Oto co napisał na twitterze :

'' Mój samochód został odwrócony na bok, a bagażnik uderzył w pień latarni, poduszki powietrzne wystrzeliły, a mi wydawało się, iż czuje zapach prochu. Cały mój samochód został zmiarzdżony.''

 Słit focia z wypadku musi być ! xd 

'' Szkło było rozbite wszędzie, a ja starałem się otworzyć drzwi pasażera, ale zostały one zablokowane. Na szczęście samochód miał jeszcze zasilanie, a ja otworzyłem okno dachowe po czym wyszedłem.''

Santino Marella będzie nieobecny podczas najbliższego Monday Night RAW.  

2 komentarze:

Nowak pisze...

Obojętnie czy wypadek, czy kolizja - sprawca wypadku zawsze musi zostać ukarany mandatem, jeśli na miejscu pojawi się policja. Jeśli to Ty będziesz sprawcą, to skorzystaj sobie z pomocy strony https://zaplacmandat.pl na której można opłacać taki mandat bardzo szybko i też bardzo szybko się o wszystkim zapomina.

Monika Zawadzka pisze...

Lubię takie artykuły.

Prześlij komentarz