Dołącz do nas na Facebooku!

Zamykanie za 20 sekund Zamknij

27 marca 2012

WM 28: CM Punk vs. Chris Jericho - Zapowiedź

Druga w kolei zapowiedź walki na WrestleManie XXVIII. Tym razem zajmę się pojedynkiem pomiędzy CM Punkiem, a Chrisem Jericho o Najważniejszy Pas w Federacji World Wrestling Entertainment. Do gali zostało już tylko 5 dni. Co prawda te zapowiedzi to tylko moje zdanie, więc w komentarzach możecie aktywnie udzielać się, chętnie poznam waszę przewidywania. A więc zaczynamy!

CM Punk vs. Chris Jericho 
Walka zapowiada się dość ciekawie, muszę przyznać, że jest to pojedynek na który będe czekał z niecierpliwością. Jestem pewien, że panowie stoworzą bardzo efektowną i emocjonującą walkę, która może nas nie jednokrotnie zaskoczyć. Cóż nie zaprzeczam, że oczekuje dobrego starcia. Osobiście stawiam na Chrisa Jericho, lecz przypuszczam, że wygra CM Punk, a więc mój typ to CM Punk. Możemy spodziewać się świetnej, a przy tym dość długiej i ciekawej walki. Punk swój tytuł posiada od dłuższego czasu, ale wydaje mi się, że jego panowanie nie skończy się na Najważniejszej Gali Roku. Myśle, że ich feud przetrwa nieco dłużej, więc prędzej czy później lider zespołu Fozzy odbierze Phillowi miano WWE Championa.
Mój Typ: CM Punk


0 komentarze:

Prześlij komentarz