Dołącz do nas na Facebooku!

Zamykanie za 20 sekund Zamknij

26 marca 2012

WM 28: John Cena vs. The Rock - Zapowiedź

Zaczynam serie zapowiedzi walk na WrestleManie XXVIII. Jeśli czas na to pozwoli postaram się opisać wszystkie walki, które będą miały miejsce na Najważniejszej Gali Roku, jeśli zaś się nie wyrobie, to opiszę ile tylko zdąrzę. Do gali zostało jedynie 5 dni. Co prawda te zapowiedzi to tylko moje zdanie, więc w komentarzach możecie aktywnie udzielać się, chętnie poznam waszę przewidywania. A więc zaczynamy! Na pierwszy ogień idzie jedna z najbardziej promowanych walk WrestleManii, pojdynek, który zapowiadanany jest od bardzo dawna, czyli..

John Cena vs. The Rock
Walka na którą czeka większość fanów federacji World Wrestling Entertainment. W sumie mam mieszane uczucia co do tego starcia. Pewien jestem, że będzie to niezłe widowisko, które na pewno zapadnie nam w pamięci. Jednak wydaje mi się, że większe szanse na zwycięstwo ma John Cena. I to jemu kibicuje podczas pojedynku. Jaś jest wyróżniającą się postacią w federacji, co prawda nie jestem jego fanem, ale wolałbym aby to on wygrał na najważniejszej gali roku, niż Dwayne który lepiej specjalizuje się w filmach. Ich feud prowadzony jest co prawda dosć komercyjnie i nie zrobił na mnie zbyt dużego wrażenia. Tak samo jak segmenty, które nie przekonują mnie do siebie. Wręcz przeciwnie wydają mi się nudne. Sam pojedynek będzie wielkim show. A więc jestem pewien, że na tą walkę będzie poświęcone dużo czasu gali, a sam match będzie się ciągnął i ciągnął.. Walka na pewno będzie wyrównana, tak jak to zazwyczaj bywa, gdy naprzeciw siebie stają dwie wielkie gwiazdy federacji. Starcie da nam dobrą dawkę emocji, lecz czy wszystko będzie po mojej myśli? Tego dowiemy się już 1 kwietnia.
Mój Typ: John Cena 

0 komentarze:

Prześlij komentarz