Dołącz do nas na Facebooku!

Zamykanie za 20 sekund Zamknij

7 kwietnia 2012

WWE po raz trzeci w Polsce?!


Wspaniała wiadomość dla fanów wrestlingu w Polsce! WWE rzekomo ma powrócić po raz trzeci do Polski! Komentator federacji Paweł "Boryss" Borkowski napisał na Twitterze, iż World Wrestling Entertainment pojawi się po raz ostatni w tym roku w Polsce, ale powróci do nas w 2013 roku. Co najważniejsze show przyjdzie do Atlas Areny w Łodzi! Jak narazie nie ma jeszcze szczegółów co do tego wydarzenia, ale będe was informował na bierząco. Oto co napisał Boryss :
12 kwietnia br. pierwsza i ostatnia gala WWE w Polsce w tym roku. Kolejna w 2013 i na pewno w weekend, a do tego Atlas Arena. 

Poniżej zarzucam link do oficjalnego Twittera Pana Pawła.
Paweł Borkowski

8 komentarze:

damianex pisze...

czesc słuchaj mam prozbe chciał bym sie dowiedziec czy w 2013 napewno wwe bedzie w polsce mozesz sie do mnie odezwac na gg zalezy mi bo chce jak najszybcij bilet kupic 12102568

iza2683 pisze...

kiedy bedzie cos wiadomo bo chce mezowi na urodziny kupic bilet, ile mniej wiecej bedzie kosztował?

Roetter pisze...

Jak narazie, na dzień dzisiejszy nie ma jeszcze oficjalnych informacji co do tego wydarzenia. Gdy tylko bilety wyjdą na sprzedaż, na bierząco będe o tym informował na blogu. Ceny biletów zapewne będą takie, jak podczas dwóch ostatnich gal w Polsce czyli od 55zł do 385zł. Zależy od miejsc. Tutaj macie podział na miejsca - tak to wyglądało w Ergo Arenie : http://content.eventim.com/static/uploaded/at/o/p/k/q/opkq_source.jpg

Anonimowy pisze...

Bylem na 2 poprzednich galach i w pierwszych rzędach. Mieszkam w warszawie wiec do Łodzi jest bliżej niz do Gdańska na Raw Cena przybił mi piątke podczas walki z Kanem. Dotknełem również reki R-trutha, Kofiego, CMpunka i Kelly Kelly

unseemliness pisze...

Paweł napisał mi ostatnio na fejsie że jakoś w Październiku będzie wiadomo kiedy, co i jak . Więc kolejna gala pewnie znów w Kwietniu, mam nadzieje że Raw, bo zależy mi na zobaczeniu Ceny, Pana Awesome i PUNK'A !

Anonimowy pisze...

A ja dałem ciała kurde... Mieszkać niedaleko Gdańska i nie być na gali :/

Anonimowy pisze...

Fajnie jakby tym razem zrobili SuperShow. Byśmy mieli okazję zobaczyć gwiazdy obu rosterów. Osobiscie byłem i na SmackDown i na Raw ale chcialbym zobaczyć jeszcze takie gwiazdy jak Christian, The Great Khali oraz fajnie jakby jakies legendy pojawily sie w Polsce co jest mało realne (The Rock, Brock Lesnar, Thriple H, The Undertaker). Ale swoją ulubioną gwiazde juz widzialem w Polsce, a mianowicie The Miz ;) Ale niestety przegrana walka ;/. Jeszcze miło by było jakby zorganizowali jakąś tygodniową Raw albo Smackdown transmitowana np. na stadionie narodowym. Mysle ze to idealny obiekt na cos takiego.

Anonimowy pisze...

Też byłem na obu galach i na 100% będę na trzeciej.

Prześlij komentarz