Dołącz do nas na Facebooku!

Zamykanie za 20 sekund Zamknij

14 lipca 2012

Wywiad z Bruno Samartino


Bruno Samartino pojawił się na linii w radiu w czwartek wieczorem. Wywiad opublikowała strona wrestlenewz.com. Oto skróty wywiadu z nim:

Wspomnienia z Wrestlmani 1: "Kiedy McMahon skontaktował się ze mną po tym jak Vince SR zmarł, zapytał mnie, czy chciałbym wrócić mówiąc że chce kontynuować tradycję jego Ojców, i kto lepiej by miał to zrobić ode mnie. Zgodziłem się na to, ponieważ powiedział mi że walczył bym raz na trzy tygodnie. Wszystko okazało się nie prawdą. Vince nie chciał kontynuować tradycji Ojca i dokonał zmian które osobiście mnie nie obchodziły. Widziałem obrzydliwe sterydy i narkotyki, które przeszkadzały mi ogromnie. Rzeczy te przeszkadzały mi w relacjach ogromnie. Co Do Wrestlmani, to nie miałem pojęcia że będzie to takie wielkie. Pojawiłem się w ringu tam jako drugi. Byłem bardzo nieszczęśliwy, chciałem uciec z tamtąd."

Zmian w wrestlingu nie lubił: "Nie dlatego że mieliśmy koło siebie dziewczyny w skąpych ubraniach. Wrestling stawał się bardzo wulgarny, na przekleństwa językowe. Wszystko się zmieniało. Dowodem na to jest Triple H i seks z trupem w trumnie. Można sobie wyobrazić, co to było zobaczyć dla kogoś takiego jak ja który w branży jest 25 lat. Steve Austin, mistrz, miał puszkę piwa w ręku a dzieci które były na widowni musiały godzinami wysłuchiwać jego przekleństw. Przeraziło mnie to."

O Hulku Hoganie: "Ludzie dali się nabrać na jego rozgłos. Hogan nie był w ogóle dobrym mistrzem. W 1985 roku Hulk był championem przez półtora roku. Nie zasłużenie. Nie był tak dobry jak poprzedni ludzie."

Na temat incydentu z Ricem Flairem w 2004 roku: "On jest idiotą. Pierwsza klasa wrestlera, a tak żałosny idiota. Napisał książkę i powiedział coś, co nie było zbyt pochlebne o mnie. Kiedy stałem na korytarzu, mówił do 2-3 osób w tym do mnie, odwróciłem się do niego. Kiedy ujrzał mnie, podszedłem do niego by się przywitać, a on odwrócił się i uciekł. Później powiedział do jednego z braci Hebner ze chciał się ze mną przywitać a ja uciekłem. Co było kompletnym kłamstwem."

Dlaczego nie jest w Hall of Fame: "Ja jestem w Hall of Fame. Jestem w pro-wrestling Hall of Fame. Kiedy mówimy o Hall of Fame Vince'a McMahona, to mnie nie ma tam w żadnej części, z powodu moich uczuć do jego firmy. Po drugie, nieuzasadnione Hall Of Fame jest. Trafiają tam ludzie przypadkowi. Kiedy masz dzieci i chcesz iść zobaczyć budynek w którym to się odbywa, nie masz dokąd pójść. To jest po prostu kampania marketingowa. Zobacz kto jest w środku, gospodarze koronacji, i Drew Carey. Piłkarz? Piłkarz. Byłbym zakłopotany aby być w tym Hall of Fame"

Co byłoby gdyby został wprowadzony do Hall of Fame: "Nie wiem, po pierwsze prawo, jest takie cos, adwokat musiałby mi powiedzieć. Nie wiem, prawo jest po to. To dobre pytanie. Ciesze się? Zapytał by mnie. Odpowiedziałbym mu że nie"

0 komentarze:

Prześlij komentarz