Dołącz do nas na Facebooku!

Zamykanie za 20 sekund Zamknij

27 października 2012

WWE Hell in a Cell 2012 - Spekulacje

Gala nadchodzi wielkimi krokami, pora na spekulacje.


1. Randy Orton vs. Alberto Del Rio
Singles match

W sumie nic nie znaczący i mało mnie obchodzący pojedynek. Randy jakoś nigdy mnie nie interesował a Alberto od kiedy stracił pas WWE jest tak nudny że szkoda gadać .. mimo tego wolałbym by to Del Rio zwyciężył.

STAWIAM NA: Orton
CHCIAŁBYM WYGRANEJ: Del Rio
PROCENTOWO: Orton 80% - Del Rio 20%
2. Eve (c) vs. Layla vs. Kaitlyn
Triple threat match for the WWE Divas Championship
Triple threat o pas kobiet. Kaitlyn sporo namieszała tym swoim błędem na RAW - teraz nawet może zostać nową mistrzynią. By wszystko było wiarygodne do pojedynku dodali Kaitlyn. Tak czy inaczej jestem prawie pewien obrony tytułu przez Eve, która obecnie jest divą nr 1 w WWE.

STAWIAM NA: Eve
CHCIAŁBYM WYGRANEJ: Eve
PROCENTOWO: Eve 70% - Layla 20% - Kaitlyn 10%


3. Kofi Kingston (c) vs. The Miz
Singles match for the Intercontinental Championship

Szczerze mówiąc ani Kofi ani Miz mi nie odpowiadają jako mistrzowie IC. Kingston jest nudny a Miza masakrycznie mi się ogląda od jakiegoś roku. Niech wygra 'lepszy' z drobnym wskazaniem na lotnika.

STAWIAM NA: Kofi
CHCIAŁBYM WYGRANEJ: Kofi
PROCENTOWO: Kofi 60% - Miz 40%
4. Sheamus (c) vs. Big Show
Singles match for the World Heavyweight Championship
Oddanie tytyłu Showowi jest jeszcze większym strzałem w stopę niż trzymanie tytułu przez Irlandczyka. Karta nie powala a potwierdza to ten pojedynek. Uratować sytuację może cashin ze strony Zigglera .. którego nie ma na PPV !

STAWIAM NA: Sheamus
CHCIAŁBYM WYGRANEJ: -
PROCENTOWO: Sheamus 90% - Show 10%
5. Team Hell No (Kane and Daniel Bryan) (c) vs. Team Rhodes Scholars (Cody Rhodes and Damien Sandow)
Tag team match for the Tag Team Championship
Jeden z dwóch walk które w ogóle mnie obchodzą na tej gali. Mimo woli jestem prawie pewien że to Team Hell No obronią tytuły i oby tak się stało ! Kane i Bryan są świetni jako mistrzowie i wróże im długi i ciekawy run. Szczerze mówiąc - oby do Wrestlemanii ! Chyba że mają coś lepszego dla Danielsona.

STAWIAM NA: Hell No
CHCIAŁBYM WYGRANEJ: Hell No
PROCENTOWO: Hell No 90% - Rhodes Scholars 10%
6. CM Punk (c) vs. Ryback
Hell in a Cell match for the WWE Championship
Hell in a Cell match ? Hell Yeah ! Co prawda niesamowicie wątpię w wygraną Rybacka to mecz obejrzę z ogromną ciekawością. Interesująca jest tutaj ewentualna interwencja Ceny a być może nawet Brocka Lesnara. Zobaczymy jak rozwiążą streak Skipa.

STAWIAM NA: Punk
CHCIAŁBYM WYGRANEJ: Punk
PROCENTOWO: Punk 95% - Ryback 5%
W trakcie Pre-Showu pojawi się John Cena, który będzie odpowiadał na pytania WWE Universe.

1 komentarze:

adamekkic pisze...

Ja tak typuje wyniki:
1. CM Punk ©
2. Sheamus ©
3. Team Hell No ©
4. Randy Orton
5. The Miz
6. Eve Toress

Prześlij komentarz