Dołącz do nas na Facebooku!

Zamykanie za 20 sekund Zamknij

18 listopada 2012

WWE Survivor Series 2012 - Spekulacje


Pre-show: 2 members of 3MB (Heath Slater, Jinder Mahal & Drew McIntyre) vs. International Airstrike (Tyson Kidd & Justin Gabriel)
Tag-team match
Pre-show gali zapowiada się dość solidnie. Lubię wrestlingowe stajnie. 3MB to raczej jobberzy, choć wiadomo że są jacyś. Z drugiej strony Jinder i Drew tak pasują na rock-manów że .. Szkoda gadać. Swoją drogą nie spodziewałem się że ze Slatera da się coś ciekawego wyciągnąć. Co do International Airstrike .. Wolałbym solowy push dla Kidda.
STAWIAM NA: 3MB
CHCIAŁBYM WYGRANEJ: 3MB
PROCENTOWO: 3MB 70% - IA 30%


1. Eve (c) vs. Kaitlyn
Singles match for the Divas Championship
Ten pojedynek mi tak lata koło dupy że nawet nie mam ochoty silić się by o nim pisać. Nie wiem co by się musiało stać bym to obejrzał. Dywizja kobiet w WWE to śmiech.
STAWIAM NA: Eve
CHCIAŁBYM WYGRANEJ: -
PROCENTOWO: Eve 70% - Kate 30%


2. Big Show (c) vs. Sheamus
Singles match for the World Heavyweight Championship
I znów narzekanie, ale ja serio nie chce tego oglądać. Trzeba być masochistą by jarać się tym feudem. Sprawę z pasem Wagi Ciężkiej uratować może cash-in Zigglera.
STAWIAM NA: Show
CHCIAŁBYM WYGRANEJ: nikt kurwa
PROCENTOWO: Show 55% - Celtic Dick 45%


3. Antonio Cesaro (c) vs. R-Truth
Singles match for the United States Championship 
Wreszcie coś co interesuje mnie chociaż w stopniu najmniejszym. Nie wyobrażam sobie by Truth zgarnął pas - byłby to masakryczny strzał w stopę ze strony WWE. Kings of Wrestling 4 ever !
STAWIAM NA: Cesaro
CHCIAŁBYM WYGRANEJ: Cesaro
PROCENTOWO: Cesaro 60% - Truth 40%


4. CM Punk (c) vs. John Cena vs. Ryback
Triple threat match for the WWE Championship
Walkę na pewno obejrzę, choć nie wiadomo jak mnie to nie jara. W sumie to nie chciałbym wygranej Rybacka, ani Ceny. Ex-Skip nie potrafi używać mikrofonu a myślę że jest to niezbędne w byciu mistrzem. JohnBoy ? Ile razy już go widzieliśmy z pasem WWE. Mógłby mieć ewentualnie jakiś run z WHC .. Co do Punka to jego run trwa już rok i w sumie nie spotkałem się z opinią że jest nudnym mistrzem. Jeśli ktoś ma odebrać pas tylko Brooksowi to nikt z tej dwójki.
STAWIAM NA: Punk
CHCIAŁBYM WYGRANEJ: Punk
PROCENTOWO: Punk 50% - Cena 30% - Ryback 20%




5. Team Foley (The Miz, Kofi Kingston, Team Hell No (Kane & Daniel Bryan) and Randy Orton) vs. Team Ziggler (Dolph Ziggler, Team Rhodes Scholars (Damien Sandow & Cody Rhodes), Wade Barrett and Alberto Del Rio)
Survivor Series elimination tag team match
Survivor Series match, który zjebali. Skąd ten Ziggler kurwa, wciąż tego nie rozumiem. Dobra, kogo my tu mamy ..
Team Foley:
- The Miz - Wszyscy zapewne zastanawiają się czy Mike pozostanie heelem czy może stanie się facem i pomoże swojej drużynie. Ja jestem zdanie że Mizianin nie przejdzie turnu, ale też nie zaszkodzi teamowi.
- Orton - Upchnięto go na siłę.
- Kingston - jak co roku gdzieś go upchali. Mógłby stracić tytuł.
- Team Hell No - najjaśniejsze punkty drużyny. 
Team Ziggler:
- Dolph - Show Off jest aktywnym wrestlerem, więc walczyć musi. I dobrze, niech to robi
- Barrett - Wade średnio tam pasuje (w końcu nie feuduje w sumie z nikim) ale niech bedzie
- Del Rio - Albercika też trzeba było gdzieś upchać.
- Team Rhodes Scholars - pod znakiem zapytania jest występ Rhodesa, Sandow zaś jest świetny. Cody'ego być może zastąpi Tensai.
STAWIAM NA: Team Foley
CHCIAŁBYM WYGRANEJ: Team Ziggler
PROCENTOWO: F 51% - Z 49%

5 komentarze:

rko941 pisze...

Moje typy troszkę inne :D
Heath Slater, Jinder Mahal & Drew McIntyre
Eve Torres
Big Show
Antonio Cesaro
John Cena
Team Foley

Anonimowy pisze...

NIe podoba mi się to jak piszesz.

fifks pisze...

Dlaczego ? Bo nie wpadłem w gust czy nie jestem 'poprawny politycznie' ? Dużo bardziej cieszy mnie oglądanie np. New Japan niż kolejnego pojedynku Showa z Sheamusem, sory ale to nie jest ciekawe. Tylko 3 pojedynki mnie interesują: US Championship Match, T SS match i pojedynek o pas WWE.

Anonimowy pisze...

Ja wychodzę z założenia, że to będzie bardzo słaba gala, więc mimo tego, że oglądam ją na żywo nie nastawiam się psychicznie na wielkie show :D
A co do main eventu to nie mam pojęcia co się wydarzy, jednak gdybym miał obstawiać to wydaje mi się, że CM Punk wyjdzie zwycięzko. /xferix

Anonimowy pisze...

To wez jeszcze tego cm punka cmoknij w dupe. Czlowieku przeciez to laczek jest

Prześlij komentarz