Dołącz do nas na Facebooku!

Zamykanie za 20 sekund Zamknij

13 lipca 2013

Ranking - WWE Money In The Bank realizacje kontaktów z walizek


Kliknij "Czytaj Więcej" aby przejrzeć ranking gwiazd,
które realizowały kontrakt WWE Money In The Bank.. 

Ze względu na swoją ekscytującą i intrygującą koncepcje - WWE Money In The Bank jest jednym z najbardziej oczekwianych eventów roku. Spośród 12 gwiazd wszystkim, z wyjątkiem jednej udało się zrealizować kontrakt z walizki po czym stać się mistrzem WWE bądź World Heavyweight. Do tej pory odbyło się 12 Money in the Bank Ladder Matchy. Sześć z nich odbyło się podczas WrestleManii, natomiast pozostałe sześć podczas osobnych gal Money In The Bank. Tegoroczne show będzie miało miejsce już w tę niedziele, ja tymczasem przygotowałem dla was ranking, w oparciu o realizowane kontrakty przez gwiazdy WWE. Zapraszam do przejrzenia!  


John Cena realizuje kontrakt na CM Punku
1000 epizod WWE Raw





Jack Swagger realizuje kontrakt na Chrisie Jericho
WWE SmackDown 02/04/2010




Alberto Del Rio realizuje kontrakt na CM Punku
SummerSlam 2011




The Miz realizuje kontrakt na Randy Ortonie
WWE Raw 22/11/2010




Edge realizuje kontrakt na The Undertakerze
WWE SmackDown 11/05/2007




Kane realizuje kontrakt na Reyu Mysterio
Money in the Bank 2010




Daniel Bryan realizuje kontrakt na The Big Show
Tables, Ladders & Chairs 2011




CM Punk realizuje kontrakt na Edge
WWE Raw 30/06/2008




Dolph Ziggler realizuje kontrakt na Alberto Del Rio
WWE Raw 4/8/2013




CM Punk realizuje kontrakt na Jeffie Hardym
Extreme Rules 2009




RVD realizuje kontrakt na John Cenie
One Night Stand 2006




Edge realizuje kontrakt na John Cenie
New Year's Revolution 2006



Od Autora: Początkowo napisałem artykuł odnośnie zainkasowanych walizek Money In The Bank, każdy powyższy pojedynek był opisany, jednakże tekst usunął mi się z powodu 'niebieskiego ekranu śmierci' i już nie miałem czasu ani chęci pisać tego od początku. W ocenianiu pozycji, brałem uwagę m.in nieprzewidywalność realizacji kontraktów i reakcje publiczności.  Mam nadzieje, że post podoba się również w formie video-rankingu. 

0 komentarze:

Prześlij komentarz